[ en såndär onsdag igen ]

och så blev det onsdag och jag vaknade hos amanda efter en polen-resa som nästan dödade mig. vi åkte till mig för att dumpa av min väska och for sedan till skolan för att äta lunch på första lektionen. kände hur jag, amanada och elina åt under tystnad för ingen orkade vara vaken. sedan kom estetpojkarna och vi lekte lite innan de blev utskällda av vår svenskalärare. vi mötte dock upp dem igen under volleybollturneringen. jag blev ägd av samuel i luffarshack, fick rita på ludde och hans skor (jag är skyldig för kycklingen och pen15) och sedan skrev jag en "penis"-lapp som han satte upp på utsidan om vårt fönster vid skåpen. ♥

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0