le åt vår idioti.












idag satt jag mest och suckade på psykologin och engelskan för att senare få grym träningsvärk tack vare ett badmintonpass innan vi satte oss i en datorsal och hoppades på att kunna skriva en staden & framtiden uppsats men satt mest och slog på amanda, lyssnade på veronica maggi ooch tittade efter sommarspelningar i stockholm. kameran var med idag av den enkla anledningen att vi skulle bada. ludwig, jag, amanda (som inte fastnar på bild eftersom hon tog kameran och fotade), elina & catte trillade i plurret medan samuel mest sprang runt. nu har jag ludwigs tröja och så har jag blivit av med badoskulden för detta år.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0