A T Y P I C A L D A Y

idag: kom fram till att jag är sjukt "osvensk" på historian, suckade högt åt svenskan, hade utvecklingssamtal, förvandlades till ludwig, satt på en stillastående moped, gått till & från skolan i converse, haft vårjacka, hållt handen med samuel, haft "vemäräckligast"-tävling med askur på lunchen, haft muntligt nationellt prov med catte, blivit hotad av erik om jag inte säger grattis, gjort kalas-planer med amanda, snott elinas solglasögon & blivit dissad av ludvig o. 

vi lekte ute med estetpojkarna idag och amanda berättade hur hon och ludvig o hade pratat om konstiga vänner. tydligen vinner amanda den tävlingen, för hon har mig. och jag är värre än tre estetpojkar tillsammans. tack som fan. ♥

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0