C A L LY O U R F R I E N D S

vaknar runt två av att min telefon ringer, två gånger, men missar båda. svarar när det ringer igen vid kvart över två. 

jag: hallå?
han: HON SVARADE! hej elin!
jag: eh. hej ludwig.
han: sover du?
jag: nej.
han: aha. det låter som att du sover. typ. ELIN LÅTER FAN FULLARE ÄN VAD NI ÄR!
(folk i bakgrunden skrattar)
jag:
konstigt. klockan är kvart över två och jag ska jobba imorgon.
han: åh. förlåt! då måste ju du upp jättetidigt?
jag: mmmm

ja. sen fortsatte vi prata i fem minuter om att "det här är fan första gången vi pratar i telefon", "du låter jätteliten på telefon, elin", "du kan ha en bäver som heter sture" och "att åka tunnelbana är inte lika roligt när man nyktrat till". 
lilla gubben.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0