D O T D O T D O T

+ har på något sätt lyckats gå ner 3kg sedan i måndags på att bara äta soppa. 
+ min svullnad börjar lägga sig.
+ jag kan tugga mjukare saker. 

- jag var i skolan igår i typ tio minuter med mamma för att hämta en bok. jag kunde knappt känna mina fötter nudda marken, så skakig var jag. jävla medicin.
- mina tänder gör ont.
- min bettskena passar inte längre.
- stygnen har börjat svida och klia.
- jag kan fortfarande inte skratta eller få in mer än en tesked i munnen.
- jag är så jävla trött på att bara gå hemma.
- idag tvättar jag kläder och att gå från soffan till tvättmaskinen gör mig yr. 
- jag vaknar hela jävla tiden på natten av att min smärtstillande slutat värka.
- svullnaden har inte slutat vid kinden. jag har en dubbelhaka som heter duga. tack som fan.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0