S C O R E

christian: men oj elin! hade du den där på dig idag?
jag: ursäkta?
christian: tröjan? den är väl lite väl . . genomskinlig?
jag: eh, njaaa. den är grovstickad, men whatever.
christian: vad säger mamma då?
jag: vad ska hon säga? jag fyller arton.
christian: men jaha. blir inte killarna jobbiga?
jag: av vad?
christian: man visar ju rätt mycket.
jag: eh, nä? det är en BH som syns så det är väl okej. å andra sidan kan jag tycka att killarna i min ålder borde ha sett mer än en BH vid det här laget.
christian: men alla killar har det nog inte så.
jag: du, jag låg med din sambos lillebror när han var lika gammal som jag är nu, får han ligga får alla ligga. 

1-0 elin vs christian.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0