W H A T ' S E A T I N G E L I N H Ö G Y E

min älskade mamma lyckades ta denna osmickrande bild på mig idag, men vafan ska jag göra? ljuga? fuck it - såhär ser jag it. 

idag lyckades jag vakna runt sju av att min styvpappa skrek från soffan - hans metod att väcka barnen - men jag somnade om och gick upp precis när folket begav sig till skolan. gick upp, tog min medicin och insåg att jag är fan svullen - aj. åt frukost: yoghurt. runt elva var jag så jävla trött på yoghurt efter en dag av det helvetet och magen började ju liksom kurra. så jag fixade två koppar med grönsaksbuljong (gott som fan i stundens hetta men ger lätt illamående effekt några timmar senare) och så tryckte jag i min en pannkaka. jag upptäckte att rullar jag bitarna i tumstora bitar och trycker in dem mellan tänderna på vänster sida så kan jag tugga lite lätt. senare har jag även druckit tre glas oboy ur sugrör, ätit två skålar soppa och en semla mindre än min handflata. jag vet. allt handlar om mat, men det är typ så jag lever nu: sova, äta, se på film. fast imorgon ska jag ta mig till skolan. ska hämta en bok eller två för som det ser ut nu så kommer jag stanna hemma i alla fall onsdagoch torsdag också. mamma tyckte att jag lika gärna kan stanna hemma hela veckan då, får se - det är ju inte skitkul att bara dega. faktiskt. 

just nu peppar jag nästa tisdag då jag får ätervända till tandläkaren och ta bort mina stygn, harry potter som släpps nästa månad på dvd, harry potter som har premiär snartsnartsnart, polen-resan nästa månad och att klippa mig. 

adjö.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0