east festival

East Festival igår. jajamen. skrik, hopp och dans till band, sjukt najs framträdande av människor från plugget och mitt i allt hittade jag josef och blev en lycklig tjej. jag hade blomsterkrona, fick äta sushi och jag, catte och amanda bildade ett band. vi heter "trashcan suicide", vi är grymma. elina får vara med också. hon ska spela trummor medan hon sitter på en häst. yay oss. 

kom hem vid tio i elva och fick springa från tåg till dörr för att inte kräkas på vägen. det är nämligen var som händer om man likt jag lider av tinitus och står precis framför högtalarna i stort sätt hela dagen. buller i mage, huvudvärk och pip. lagom till näst sista bandet fick jag öronproppar. idag är jag solbränd, har en sköldpadda under nyckelbenet, vår logga på benet, trasiga fötter, lite lätt rödsprängda ögon och pip i öronen. så som det ska vara.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0