ein tag

en gråtandes syster hoppade in på baksidan och skrek om att hon blivit biten av en hund. samma hund som högg mot mamma och som jag planerade att sparka på när jag kom hem från skolan om den skulle närma sig. det är nämligen så att HEMMA PÅ MIN GATA I STAN DÄR BOR DET EN FAMILJ OCH DE HAR ALLTID SIN HUND LÖS. en liten sak som inte når mig upp till vaden, men den bits och är väldigt aggressiv. så mamma ringde polisen och polisen svara "inga små hundar på emma får vara". typ. de kom i alla fall hit och så anmäldes det hela och de gick för att prata med familjen som äger hunden och nu tittade jag på how i met your mother och det var sista avsnittet för säsongen och jag skrek "nej" rakt ut, skrek till i rädsla och chock och sen dampade jag. nu kurrar min mage. ♥

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0