jordens undergång & matte b - same same different name

på lördag ska jorden gå under klockan 18:00, så jag bestämde mig för att inte plugga matte igår inför dagens nationella. why bother liksom? jag ska ju ändå inte få något betyg för då finns inte jorden. istället satt jag och såg på all skit som fanns på tv, sov, fotade, redigerade, klippte ihop till en övnings-film och dampade loss lite i soffan/sängen/där jag sover. jag har drömt om att fly till egyptien för att inte bli upptäckt med att ha skolkat från dagens nationella som varar i fyra timmar. jag förstår nämligen ingenting. jag kan PQ-formeln och resten är ett enda stort sudd. jag kan inte få g i den här kursen fastän min lärare lovat mig det, för hon har denna månad ändrat reglerna. jag hinner alltså inte göra det som hon bestämt sig att vi ska göra, och kommer då faila. men det gör ju inget. för på lördag är det sjutusen år sedan Noaks Ark seglade iväg, och då ska vi ju ändå dö. tack amerika för att ni gör så jag slipper oroa mig. tack. ♥

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0