nålar i tungan

åkte till handen med amanda för att ta hål i örat igår, så jag fick ett till liksom. står vid tåget efteråt och örat pulserar liksom och är ömt och då ringer telefonen och jag svär högt när jag slår i den i örat när jag svarar.
det var styvpappa tony som frågade om jag ville pierca mig, jag sa ja, åkte hem för att äta och sen kom snubben in i köket. i en marinblå onepiece, töjda öron, söndertatuerad kropp och keps. han bad mig sträcka ut tungan så långt jag kunde, visa undersidan, sen drog han fram vassa saker, tog min tunga i ett grepp, tryckte en nål igenom och sen satt jag med den medan han pillade fast smycket. så. nu har jag en tungpiercing. sug på den!

idag är tungan vit, sönderbiten, uppsvälld till tusen och till och från kan jag inte prata ordentligt. typ precis när jag börjar prata efter att vart tyst länge eller när jag pratat för mycket. jag kan knappt tugga så levde på fil och yoghurt i skolan tills jag kom hem och fick mat som man liksom kan svälja hel. mums. men så värt det. gratis piercing är alltid en gratis piercing.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0