om att hata albus dumbledore

tänk om jag bara hade vart en av de där lyckliga få. ett av de små barnen som vaknade en morgon av ugglor som tjöt utanför fönstret. ett av barnen som sprang ner till frukostbordet och undrade vad som stod på. ett av barnen som fått ett brev. brevet. tänk vad som hade kunnat hända. jag hade fått åka till ett magiskt slott, bli klasskompis med mr potter och vågat bjuda ut mr wasley på balen i årskurs fyra. tänk om jag hade fått vara med. leta efter nargles med miss lovegood och läsa böcker med miss granger. allt såntdär som aldrig kommer att hända eftersom jag inte är en av de lyckliga. 

albus, din jävel - jag väntar fortfarande på mitt brev. fan.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0