om en pojke

börjar om en pojke som är ledsen på livet och pratar om hur folk vill ha honom som vän och inget mer. om utnyttjande, sexuella påfrestningar och besvär.
pojke: hur vet du det?
jag: för att jag vet det. . för att jag gillar dig ganska mycket mer än jag borde. jag bara visar det inte för vi är kompisar och det vore awkward.
pojke: blev ganska glad nu. fast det är sant. ganska awkward.
jag: jo jag vet. därför håller jag det för mig själv.
pojke: är det delvis detta som gör att du inte mår så bra?
jag: nope. det stör mig inte. är rätt van vid det här laget.
pojke: det här laget. har du gillat mig länge?
jag: ett tag, ja. men hela det här hålla-käften-för-att-inte-förstöra är jag van med. när det gäller mycket.
pojke: skicka inte glada gubbar. det passar inte in. du borde liksom inte vara nöjd?
jag: nöjd? hur menar du?
pojke: jag vet inte. hur vill du ha det?
jag: med vad? jag hänger verkligen inte med.
pojke: ja? är du nöjd som det är?
jag: vet inte om jag bör uttala mig kring detta. tycker om dig en hel del, men vill liksom inte att vi ska tjaffa och blir ovänner så. .
pojke: det blir vi inte. dock kan du blir sårad. och det är det inte värt.
jag: tro mig. det är större risk att jag gör illa dig. så oroa dig inte.
pojke: hur menar du?
jag: jag finns. tro mig. det räcker. 
pojke: okej. vad menar du med finns?
jag: nej alltså. jag vet inte. men det är ju uppenbarligen något fel på mig.
pojke: är det?
jag: skulle jag vara ensam annars?
pojke: det är inget fel på dig.
jag: ehe. .
pojke: seriöst.
jag: tack. eller vafan man nu säger.
smskonversationer mitt i natten som snurrar till världen, men jag ser inget ljus i tunneln även om jag kanske borde.

TIDIGARE AVTRYCK

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0